Monday, August 13, 2012

we heart ❤ grape

Masih lagi dengan entry memngenai happy food. Kan saya dah cakap blog ni akan transformers transform memjadi happy food blog. Hehe.. Ohh tak tak tak... Belum lagi.. Saya masih mahu memkongsi koleksi, DIY dan lain-lain memngenai sekeliling saya.. Cuma sekarang kemaruk dengan memsediakan happy food ni jadi bila hati gembira, mood untuk memtunjuk-tunjuk memkongsi idea happy food saya memronta-ronta ewahh.. Lagipun masa ada kelapangan ni sahaja yang saya boleh membebel kat sini. Nanti cuti raya blog ni pon MC jugak haha. Ok, jom tengok happy food idea saya hari ini. Nampak sama seperti semalam cuma hari ini KT mempegang anggur di dalam basket hehe. Nampak tak? nampak tak? siapa tak nampak baik pegi cek mata sekarang!


Ok, saya penat sangat hari ini. Tadi pegi shoppim dengan mak, kakak dan adik saya. Saya beli drawer baru untuk bento tools saya. Yeay!!

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers