Tuesday, August 14, 2012

Drawer


Assalamualaikum. Semalam saya, kakak, adik, dan mak saya memshopping di Giant Kelana Jaya. Saya memlawat pergi ke bahagian tools dengan niat asal nak memcari kalau-kalau ada toolbox berwarna pink. Tapi saya jumpa drawer yang ada 39 lacinya. Wahh lagi bes dari yang ada sebelum ni. Terus teringat bento tool saya yang merata-rata habitatnya. Jadi, apa lagi saya terus amik dan masukkan ke dalam troli . Taraa...!! Ini dia.. Harga dia RM49.90 no diskaun ok! Walaupon nak hari raya ^sigh^


Dan di bawah ini encik suami sudah drill kan drawer tersebut di dinding. Senang sikit nak amik. Yeay! baru senang saya nak memdeko happy food anak-anak saya selepas ini..


Yang ni pula kediaman baru untuk tools saya hehe


Koleksi food pick saya .. Saya addict!!!!


food pick, dan sauce pump


sauce container, food cup, dan food divider


assorted cutters


alphabet cutter, numbered cutter, dan shape cutter

Syukur Alhamdulillah..

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers