Wednesday, August 15, 2012

shopaholic


Lagi 5 hari umat Islam nak memsambut selamat hari raya. Alhamdulillah.. Tak sabo rasanya hihi. Eh eh cerita pasal raya lak. Entry kali ini pasal saya yang gila shopping. Haha oh tak tak tak.. bukan pasal saya. Tapi pasal cik kitty yang shopaholic. Tak caya?? Tengok ni..


Tak nampak?? Ok kasi tumbesaran..


Ok sekarang dah nampak??? Hehe... sebenarnya theme happy food saya kali inilah.. Cik KT mempegang handbag. Jadi, saya membagi nama shopaholic hihi..


buttered prawn feveret anakanda elin..


anakanda elin demam hari ini tapi Alhamdulillah masih berselera mahu makan..

Saja update lagi gambar


Jumpa lagi Insyaallah.. Mulai esok, blog saya akan bercuti.. Jumpa lagi selepas selamat hari raya nanti. Saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Maaf kalau ada salah silap saya secara sengaja atau tidak sengaja... Assalamualaikum..

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers