Wednesday, August 8, 2012

Doughnut

Assalamualaikum. Salah satu juadah berbuka puasa petang tadi ialah donut. Teringin pulak nak makan donut. Bila sampai waktu berbuka, makan pon tak lalu hmmmm.. Tu lah nafsu.. Tiba-tiba baru teringat saya belum lagi memkongsi donut maker saya dengan kamu semua. Sebenarnya sudah lama donut maker ini berada dalam koleksi saya. Lebih kurang setahun yang lalu. Jom tengok gambar


Dan di bawah ini adalah donut yang saya hasilkan memgunakan donut maker ini


Bukan sahaja saya membuat donut tapi juga saya membuat kuih kasui pandan memgunakan mould ini. Hehe tak percaya?? Taraaaa!


Sekian... Bulan puasa ni suka sangat mem update makanan somel kenapa ye?? Hmm

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers