Thursday, August 9, 2012

Ride a Car!

Assalamualaikum. Sejak akhir-akhir ini saya sangat kemaruk suka mem update tentang happy food.. Kenapa ya?? Kali ini happy food saya berciri seakan-seakan KT mempandu kereta bersama kawan baiknya bunny. Nampak tak apa yang saya gunakan untuk memjadi sebiji sebuah steering? Ye.. saya buat lubang besar di tengah-tengah carrot untuk jadikan ia seakan-akan steering. Ok lah, jom tengok gambar


Di bawah ini close up picture KT hold a steering


Lain-lain sudut happy food saya


Dan yang ini gambar my elin memnikmati happy food nya


Sekian untuk hari ini. Lagi seminggu nak raya hoorayy!!

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers