Monday, August 6, 2012

Bento Tools

Assalamualaikum. Entry kali ini memngenai pemtambahan koleksi bento tools saya.. Ohhh saya kemaruk gila berbento sekarang. Tetapi ia lebih kepada memsediakan happy food untuk lunch anak-anak saya. Sama maksud dengan bento kah?? Hmm apa-apalah janji ianya berkaitan dengan food yang somel hihi. "Anak suka ibu pun gembira".. Wahh!! ada tagline di situ ok!
Sebelum ni saya membuat happy food anak-anak saya memgunakan nori puncher yang saya beli di daiso. Ok lah untuk beginner macam saya ni. Lama-lama saya rasa seperti mahu ingin explore kepada character yang lain pula. Tak lah terhad kepada hello kitty sahaja. Jadi, setelah lama berfikir saya memngambil keputusan untuk memtambah koleksi nori puncher saya. Saya dapat dari my feberet bento online shop bentocraft. Ini yang saya rembat jom tengok gambar


Ohh saya tiada tahan hati memlihat dora deco ring ini.. kebetulan anak-anak saya mempunyai feeding set dora bolehlah saya memdeko memgunakan deco ring ini nanti hoorayy!!!


Yang ini pula winnie the pooh rice mould.. Hmm somel kan?? Saya juga peminat winnie the pooh tau.. (ini adalah rahsia hehe)


Saya sudah pun memcuba tool yang baru ini. Disebabkan saya masih baru, inilah hasilnya nampak agak aneh sedikit tapi takpe lah next time akan cuba lagi..


Yang ini picture my elin semasa memnikmati winnie the pooh fried rice nya ehek..


Saja nak share koleksi nori puncher saya. Saya suka membelek-belek tools saya setiap hari.. Somel ok!


Itu sahaja untuk hari ini.. Tata!





























Ohhhhhh tak tak tak....!! Something missing tak?? Haihhhh.. Hello kitty harus ok! Saya juga ada mem grab food pick dan food divider di bentocraft. Taraa ini dia:



Food divider yang ini berciri silicon berbeza daripada food divider yang saya ada sebelum ini. Dan lagi ia berciri peekaboo nampak tak?? Dan colorful lagi... Ohh semuanya somell!


Ok itu saja kawan-kawan.. Siapa-siapa yang mahu tools seperti ini bolehlah memklik bentocraft . Seller sangat nice person ok! hai carmen dearie!
Untuk memlihat koleksi bento tools saya yang lain sila memklik BENTO TOOLS

P/S:1st time blog ni diceriakan dengan karakter kartun lain. Hello Kitty jangan merajuk pls! Awak tetap no 1.. hihi.. dan maybe blog ini akan bertukar memjadi happy food blog juga siapa tahu kan?











No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers