Saturday, January 22, 2011

MY BENTO TOOLS

Entry saya untuk kali ini ialah mengenai koleksi bento tools saya. Saya suka memsediakan happy food untuk anak saya. Saya memjaga kesemua tools ini dengan baik sekali. Merata-rata saya google untuk memdapatkan koleksi ini. Dan tidak disangka banyak sungguh tools yang ada di dalam simpanan saya.. Saya juga ada beberapa tools yang berciri disney seperti mickey dan juga winnie the pooh. Kesemua mereka sangat cute ok.. Jom kita tengok apa yang ada di dalam simpanan saya













Picture adalah cara saya memsimpan tools saya. Banyak lagi yang masih terabai di luar. Akan segera memcari rumah baru untuk mereka nanti






Picture yang ini pula adalah salah satu contoh happy food yang saya reka untuk anak saya memgunakan tools yang saya ada. Berselera bukan?? Ok, itu sahaja yang saya nak kongsi dengan kawan-kawan.. Jumpa lagi esok tata

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers