Thursday, January 20, 2011

HELLO KITTY MARSHAMALLOW

Yang ini merupakan koleksi terbaru saya sebelum HELLO KITTY WINTER SERIES yang saya update tempoh hari. Baru semalam berkesempatan memsnap dan memedit picture secara penuh semangat. Saya update semua sekali di dalam satu entry kerana saya tersangatlah malas sekarang ini disebabkan broadband saya yang asyik buat hal kebelakangan ini. Terminate kang baru tau! Saya marshamallow series ini sebab dia tersangat cute mempunyai ribbon dan ribbon . Berciri furry. Ok, jom tengok semua koleksi saya dalam series ini.





STORAGE BOX-untuk simpan barang dan ada tali untuk memjerut storage box ini. Jadi, barang-barang di dalamnya tak kena habuk





POUCH





PENCIL CASE





FOLDING MIRROR





BAG





COSMETIC BAG





KNEE/BABY BLANKET

Yang ni saya dah cop awal-awal untuk baby baru saya





D-CUT POUCH

Jumpa lagi kawan-kawan.. Bye bye for now

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers