Wednesday, January 19, 2011

Hello Kitty Tube




Sudah sekian lama saya mahukan set dari happy meal ini. Kelmarin apabila saya ternampak sahaja set ini di mudah.com saya rasa sangat bersemangat. Cepat-cepat call seller tersebut untuk memdeal set ini. Happy teramat sangat seller tersebut memjual set ini dengan harga RM35 untuk keempat-empat mereka. Sangat-sangat murah untuk barang rare seperti ini bukan?? Baiknya hati seller itu.. Condition barang pula sangat-sangatlah baik.. saya bagi 10 point dan A+++ untuk seller tersebut.. Set ini keluaran mcD tahun 2006 yang lalu tetapi seperti baru dibeli semalam dari mcD. Ok, tak mahu cerita panjang jom kita tengok apa yang saya dapat..









Hello Kitty Tube Beauty





Hello Kitty Tube Decor's





Hello Kitty Tube Do's





Hello Kitty Tube Artist


Dan yang ini pula adalah rumah baru untuk Hello Kitty Tube set saya..






Semoga kawan-kawan gembira memlihat koleksi baru saya ini sama seperti saya juga.
Jumpa lagi kawan-kawan

3 comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

ohhh ju ada yang hk tube artist tu =) rasanya ni happymeal tahun 97 kalau tak silap. eh yea ke ida ?

memang murah gila seller tu jual. u're one lucky girl ! =D

glazsliper said...

Juuuu... miss u... kiss dulu lah... nth la thn bp ju tp kt blkg kity tu ade tulis thn 2006.. ha murh kan ju? bes sgt2... yg ke2 bes ialah elin... die smpi tetdo main ngn bnda tu haha.. Ju, dah thn baru dah ni bile nk update blog haa? nk bio besawang ke? hihik

glazsliper said...

alamak ju sorry, ngupenye byk dah entry ju yg terlepas.. x perasan.. lately intnt ida bengong... xleh bkk byk2 tab.... hahaha termalluuuuu.. ok nk smbung baca entry ju tata

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers