Friday, January 28, 2011

Car Goods Collection





Comel bukan mempunyai sebuah kereta sendiri yang berciri seperti di atas? Nampak begitu luxury sekali... Hari ini saya nak kongsi dengan kawan-kawan koleksi aksesori kereta saya.. Sila memtengok secara ikhlas ok..





STEERING WHEEL COVER





SAFETY BELT COVER





HANDBRAKE COVER





GEAR KNOB COVER





DRINK HOLDER





SEAT BELT STOPPER

kenapa ada 3 pairs?? kerana... kereta saya berciri 7-seaters car.. hehe





CAR HOOK

Sebenarnya yang saya idam-idamkan adalah hook yang di sebelah kiri, tetapi yang saya jumpa hanyalah yang gambar di sebelah kanan.. Tapi tidak mengapalah asalkan warna merah.. Sesiapa ada memjumpa hook seperti gambar di sebelah kiri sila membagitau saya ok..





SUNSHADE





UMBRELLA HOLDER





MULTI PURPOSE BAG HOLDER





TRASH CAN





SAFETY GRIP HOLDER

Sudah lama saya mem idamkan sebuah kereta sendiri yang berciri . Koleksi-koleksi saya ini saya kumpul sedikit demi sedikit sejak tahun lepas lagi. Mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa saya mempilih warna merah sebagai theme kereta saya. Kenapa tidak pink?? Bukankah pink adalah warna kesukaan saya?? Saya akan tolong memjawabkan. Sebenarnya saya cuba bersikap tolak ansur dan bertimbang rasa terhadap encik suami. Comel tak perbuatan saya? Apalah kata kawan-kawan dia nanti bila memlihat seorang lelaki berciri ganas tetapi berhati kuntum?? Mempandu kereta berciri keanak-anakan?? Haihh sangat kasihan bukan? Lagipun rata-rata kereta berciri sekarang berwarna pink. Biarlah saya memcemar duli dengan memgunakan warna merah.. Jadi, tidaklah janggal sangat di mata pemandu-pemandu jalanraya yang lain bukan?? Ok, sambung lagi memcuci mata..





Gambar yang mula-mula tu NECK REST.. Saya memcari head rest berciri d-cut tetapi sangat susah memjumpa berwarna merah. Sesiapa tahu di mana saya boleh dapatkan? Sekali lagi sila membagitahu saya ok!
Gambar yang di bawah neck rest pula ialah DIGITAL CLOCK..





1-HANDPHONE HOLDER/STUFF HOLDER
2-CLIP-ON AIR FRESHNER
3-FRAGRANCE
4-MEAL TRAY





5-CD CASE
6-SUPPORT MIRROR
7-VIEW MIRROR





8-NONOHON Photobucket
9-ANTENNA TOPPER





10-NON SLIP PAD
11-FRAME PLATE HOLDER




EMBLEM

Akhir sekali, terima kasih banyak-banyak pada encik suami yang memsponsor saya hihi.. Mummy ailebiu ayah










2 comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

okay.. pengsan ju tengok ! semuanya cun cunnnnnnnnnnn dan yang paling penting ori okehhhhhh =D

nanti share gambar kereta bila dah siap deco deco okay. muah !

glazsliper said...

ju... muah sket.. hehe thnx... kete ida pas cny ni dpt.. kete biase2 je.. bru smlm sign aggreemnt tu yg brani update psl brg kete tu.. kete tu ida custom seat sume. pas cny dpt sbb wrong timing, cina cuti lama tu kna tgu..lama dah smpn brg2 ni x saba rasanya nk psg kt kete hihi.. nnti kete dah kua brg dah masuk ida akn cpt2 upload. asik tgk kete org lain je ni ida plak nk show op hehe

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers