Wednesday, January 12, 2011

❤ HAPPY SHOWER ❤

Saya memdapat info pasal shower foam ni dari seorang customer saya di kedai.. tapi saya ignore sebab saya ingatkan bath foam yang biasa-biasa sahaja.. Selepas itu saya tengok di facebook geng-geng saya dah mula update pasal shower foam ni.. Sehingga lah saya, sis shirley meminta bantuan saya untuk memtolong beliau membelikan shower set ini.. Jadi, saya pon membeli untuk diri saya juga.. Ada 4 design, 4 colors and different smell.. raspberry, cherry, strawberry and apricot. Berharga RM19.90 setiap satu. Kesemua mereka sangat2 cute ok.. Berisipadu sebanyak 400ml.. Dispenser yang comel boleh digunakan semula bila habis isinya hehe.. Untuk keterangan lebih lanjut silalah ke watson yang berdekatan dengan anda..
to geng-geng saya cimo, suet yi, melisa for the info.. Ailebiu all..











Yang di bawah ini pula ialah bathtime gift set. Satu set berharga RM45.90.. Di dalamnya terdapat shower gel, towel, lip gloss dan floating soap. Juga boleh didapati di watson..





Cepat dapatkan satu untuk anda juga.. Tata kawan-kawan ..

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers