Friday, January 21, 2011

Baby Powder Puff Kit





Pada mulanya saya mem oder powder container ini yang mempunyai print baby kitty . Tetapi apabila barang sampai saya tengok gambar tersebut lain dari yang saya oder. Ada gambar , gambar dan gambar .. Seperti powder container ini untuk kid age bukan untuk baby age.. Saya ni agak cerewet, hal kecik seperti itu pon saya nak amik hati haihhh... Tetapi tidak mengapalah asalkan comel.. En. husband pon cakap comell.... Tapi, saya nak yang ade print jugakkkkkkk... Kerana saya ada baby milk powder container yang ada print seperti pic di bawah:



dan ini adalah picture powder puff yang saya mahu


Kalau tak, saya dah ada 1 set powder container ini.. hmm. Ok lah kawan-kawan.. Jumpa lagi nanti..

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers