Sunday, December 2, 2012

mati potong pinggan

Assalamualaikum. Tekejut tak? Pelik tak? Heran tak? dengan tajuk entry kat atas tu?? Ahaa.. yang sebenarnya nak bagitau "my die cut plates".. ngeh ngeh. Ok mula-mula tengok wishlist di sidebar kanan saya----> scroll down nampak ini..


Taraaa!!! saya berjaya! wishlist strike!! Saya dapat juga rilakkuma plate ini walaupun saiz dia agak kecil tapi saya tetap berpuashati.. yeay!!!


Tengok di bawah ini.. koleksi die cut plates saya ada winnie the pooh, mickey mouse, hello kitty (wajib) dan tambah satu lagi rilakkuma yeay!!


Hihi macam biasa harus ada 2 ok!


Happy food saya! Ho! Ho! Ho! 




Pic wajib anakanda..


Ok jumpa lagi! Mahu mem strike wishlist saya sekarang!


2 comments:

Ztee_Azwanis said...

ktne beli pinggan hk yg cute tu mummy

glazsliper said...

Hi mummy likha. Beli kat parkson last year. Skrg x sure ada lg ke tk. Tapi ebay ada

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers