Saturday, December 8, 2012

Cinnamoroll

Assalamualaikum. Hari ini saya nak share memngenai koleksi bento tools saya yang baru. Kali ini berciri cinnamoroll. Ahhh kawaii!! Puas saya mem google sana sini untuk memdapatkan bento tools cinnamoroll ini yang rata-rata sudah discontinued product. Tetapi akhirnya saya dapat juga dengan bantuan kawan-kawan saya di Instagram. Yeayy thanx guys!


 cookies/bread cutter dan rice mould
 ayah sebab membelanja mummy tools ni sayam ayah!


Pada saya bento tools di atas sudah cukup untuk saya memdeko sebuah bento yang comel. Saya suka berbento memngikut tema dan langsung tak suka memcampur aduk dengan yang lain. Saya akan tunjukkan happy bento saya nanti ya. Jumpa lagi.

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers