Thursday, March 17, 2011

Stationery

Assalamualaikum kawan-kawan.. Alhamdulillah saya masih lagi di sini masih boleh memupdate blog setiap hari walaupon kadang-kadang pinggang terasa sakit macam dah sampai masanya untuk deliver baby.. Tapi belum lagi hihi.. Selagi masih ada kesempatan, saya akan memcuba memupdate blog ini sebelum ia bersawang dengan koleksi-koleksi terbaru saya untuk saya kongsikan dengan kawan-kawan semua..
Sebelum ini saya pernah memupdate entry tentang HELLO KITTY CANDY SERIES bukan? Ok, untuk hari ini, saya nak kongsikan dengan kamu semua koleksi saya yang juga dari series ini tetapi bercirikan stationery. Kesemua mereka sangat-sangat comel ok. Jika diperhatikan secara teliti, setiap mereka ada gambar dan juga .Sila memklik di sini untuk ke entry sebelum ini Photobucket HELLO KITTY CANDY SERIES .
Koleksi ini sudah tentulah akan saya turunkan pada anak-anak saya nanti.. memandangkan saya tidak lagi bersekolah hakhak.. Harapan saya semoga semua stationery ini berada di dalam keadaan yang baik hingga sampai waktunya nanti.. Amin..





Gambar secara random.. Tak puas tengok bukan?? Ok, untuk kamu semua saya dah pon mem asingkan gambar-gambar mereka.. Jom tengok..





Yang ini adalah gift set.. Di dalam box ini terdapat pencil case, scissor, eraser, pencils, dan juga pencil cap





Ini pula drawer with stationery. Di dalamnya ada magic color, color pencil, memo pad, dan sticker set





24 magic colors with bag





pencil case





small drawer with stationery





empty box




sticker set with case





16 pcs crayon





12 pcs crayon





pencil 2B n B





tape dispenser





scissor





ruler





memo pad





sharpener

Ok, itu sahaja untuk hari ini.. Sakit belakang saya sudah... Tata kawan-kawan.. Jumpa lagi.. Thnx for viewing...

2 comments:

Haro_Kiti said...

oh my !!me likey..^_^

glazsliper said...

Haro Kiti:thnx for visiting me ^_^

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers