Saturday, March 19, 2011

Bento Box & Cutlery Set

Hai kawan-kawan.. sebenarnya mood untuk mem update entry di blog ini sudah tiada kesan daripada perbuatan jahat orang yang suka memganggu kehidupan orang lain.. Hati jadi tidak tenteram, jiwa memjadi kacau, sedih Photobucketdan mimpi ngeri apabila memngingatkan perbuatan makhluk tersebut.. Sila memtengok di chat box saya.. Mungkin tidaklah se serius mana pun cuma di akhir-akhir keha milan saya mungkin saya rasa sedikit terganggu dan bersikap kecil hati Photobucket ... Tetapi untuk pem ngunjung setia blog saya, saya kuatkan semangat untuk mem update entry baru setiap hari selagi saya belum mem deliver baby saya.. kepada kawan-kawan yang memberi message Photobucket di facebook .. u all..
Ok, tidak mahu bercerita panjang lagi, hari ini apa yang nak saya kongsikan ialah lunch box set dari series yang sama sebelum ini iaitu HELLO KITTY CANDY SERIES. Sebagaimana yang kamu semua tahu, saya suka memsediakan happy food untuk anak saya.. Bagi saya, membuat happy food dan juga memgunakan bento tools yang comel adalah satu kemestian.. Untuk kali ini, jom tengok koleksi lunch box dan juga cutlery set terbaru saya..





2-tier lunch box





Lunch box M





Lunch box with cutlery set





Cutlery set





Snack container





Page for all...

Akhir sekali, tolong doakan saya kawan-kawan.. Jauhkan keluarga saya dari perkara-perkara buruk.. dan semoga orang-orang yang jahat sedar dari kesilapannya.. Amin

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers