Tuesday, March 8, 2011

Biscuit

Ini adalah koleksi terbaru saya. Sangat-sangat comel ok. Mereka berciri .. Terasa seperti mahu memakan mereka semua... Nyam nyam...





Gambar di atas ini adalah D-CUT PILLOW CUSHION. Cuba memtengok di telinga pillow tersebut.. Ada 2 keping yang nampak menyelerakan untuk dimakan.. Apatah lagi keadaan saya yang sering lapar sekarang.. Mahu saja tersebut dicicah bersama milo panas.. Nikmatnya..





SPIRAL NOTEBOOK





STICKER





MUG





LUGGAGE TAG





FOLDABLE MIRROR. Elin sangat suka dengan ini.. Suka berangan sambil memtengok muka sendiri...





MAKE UP BAG





HAIRBAND





COOKIES CONTAINER





COIN PURSE





TOTE BAG BIG AND SMALL. Ini adalah feberet saya dalam series ini.. Sangat-sangat comel ini bukan??

Ok kawan-kawan... itu sahaja yang dapat saya kongsikan untuk hari ini. Jikalau saya masih belum melahirkan baby saya, Insyaallah kita berjumpa lagi... Sekarang saya mahu memselongkar dapur memcari untuk dicicah bersama milo panas.. Mengidam secara tiba-tiba.. Babai kawan-kawan.. Muahh

2 comments:

boyarque said...

Pergh! Hot cocoa satu! Mau cecahhhh....

glazsliper said...

boyarque:uishh hot cocoa cecah ngn biskut mayat mana mau.. ngn kupi che nah bru kaw haha

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers