Thursday, March 3, 2011

Kitchen Utensil

Saya memang suka memkumpul kitchen utensil untuk happy kitchen saya.. Ada banyak koleksi utensil saya.. haihh bila lah saya nak ada sebuah kitchen yang diidam2 kan?? Tunggu lah insyaallah ada rezeki saya dan family nanti.. Amin.. Kawan-kawan tolong memdoakan saya ok.. Terima kasih..





Set utensils saya kali ini berwarna dark pink. Di handle mereka ada tersorok kepala cik kitty yang comel seperti gambar di bawah. Dari kiri memngikut turutan ialah:

1-pasta scoop
2-turner w/slotter
3-turner
4-whisk
5-soup ladle





Utensils ini matching dengan salad bowl saya.. Ada 2 size yang berbeza.. Haih comelnye mereka..





Ok, itu sahaja kawan-kawan.. Sekarang kandungan saya sudah 34 minggu.. Doakan kesihatan saya ok.. Terima kasih.. Jumpa lagi Insyaallah.. Tata

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers