Sunday, August 17, 2014

Jalan-jalan with girlfriends


Semalam saya bawak dua orang girlfriends  saya jalan-jalan di Subang Parade. Nak cari crocs  untuk diaorang. Dah janji sebelum raya lagi. 


 Comel kan? Tapi dapat satu je untuk kakak sebab untuk adik tak ada size. Pergi tengok kat outlet empire mall pon tak ada. Huhu sedih. Help!!! Pada sesiapa yang terjumpa design macam ni saiz C10 11 tolong membagitau saya ye! Kesian adikkk.. mami janji mami cari sampai dapat ok!


 Suka la tewwww bluekkk !

Lepas singgah di crocs, macam biasa tempat wajib kami pegi bila ke shopping mall ialah bookshop. Saya bawak dua orang  saya ni ke MPH.


 Tengok ni banyak buku  baru . Rambang mata saya. Saya pilih mana yang tiada dalam koleksi. Lepas lebih kurang sejam di situ, saya bawak mereka ke parkson nak tengok apa barang baru. Ada la 2, 3 jenis new item HK saya beli lupa pula nak snap pic.


 My cute girlfriends  forever!
Ni gambar kat Cold Storage saja suka-suka snap  pic hehe.


 Pic bersama hasil  hari ini.


 Sampai rumah terus diaorang susun buku-buku baru beli kat rak.


 Letih sangat la teww suruh mandi pon tak nak..

Ok semua jumpa lagi. Kaki saya kejang ni bejalan lama sangat. Pinggang pon sakit. 
Tata semua!!
 photo post.png

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers