Saturday, August 16, 2014

Happy Kids ❤


Semalam anakanda elin invite  dia Rania ke rumah. Jadi saya prepared happy food untuk diaorang. Dan berharap semoga Rania enjoy selama berada di rumah saya yang serba kekurangan ini. Setibanya di rumah saya arahkan suruh budak-budak ni mandi dan siapkan homework terlebih dahulu sebelum membuat aktiviti yang lain. Bila homework dah siap, baru saya panggil mereka makan.


 menu yang simple sahaja.. ayam masak kicap black pepper, sayur campur dan fruits. Menu yang cukup healthy bagi saya dan mudah untuk disediakan. Dengan keadaan saya yang seperti rasaksa sekarang ni haruslah prepared something yang simple sahaja bukan? ( alasan kah itu??


 Dimulai dengan bacaan doa dan makannnn!! Alhamdulillah Mereka betul-betul enjoy!

Selesai makan, tibalah masa yang dinanti-nantikan. Main time!


 Look! They obviously have so much fun together.. Alhamdulillah..
  Rania sebab sudi datang rumah auntie.. Next time kita set lain pulak ye..

Itu saja tata semua!

 photo post.png

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers