Saturday, February 25, 2012

Sticker

Assalamualaikum. Lama dah saya tinggalkan blog ni. Sangat-sangat busy lately. Sementara waktu ni tak ada project untuk happy learning. Jadi saya update entry kali ini mengenai pelekat nama. Memandangkan saya ada 2 orang anak gadis. Apa juga barang yang dibeli wajiblah kena ada 2. Jadi untuk berlaku adil, setiap barang diletak sticker nama seperti di bawah supaya nanti mereka berdua tidak berebut-rebut sesama sendiri. Sudah lama saya memcari sticker nama berciri comel seperti ini dan HELLO KITTY adalah harus ok! Selalu yang saya jumpa berciri buruk kurang comel. Tapi apabila ternampak kiosk yang memjual sticker ini terus memlompat-lompat gembira (kalau tak percaya tanya pada uncle yang memjual sticker ini). Harga RM10 untuk 60 pcs. Ok dah, itu saja. Sangat-sangat letih tata.










2 comments:

kuza said...

Mahalnye. aku buat sticker nama tu 100 keping baru rm6. Buat kat tesco. Hehe tp yg kosong jela. Pilih xde gbr. ko mhl sbb ada gbr kot

glazsliper said...

kt carefor lg mhl 15 hengget.. haah kot sbb ade gambo hihi....

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers