Monday, February 27, 2012

Puzzle

Salam semua. Dari kecik lagi saya sangat sukakan jigsaw puzzle. Ingat lagi setiap hujung minggu saya, mak, adik dan kakak akan berlumba-lumba siapa yang akan memsiapkan puzzle masing-masing. Rindunya masa dulu. Sekarang kenangan itu saya kongsikan bersama elin. Elin pon suka main puzzle. Kalau outing kami akan sama-sama memcari jigsaw puzzle untuk koleksi kami. Kami ada bermacam-macam puzzle karakter kartun comel yang lain seperti HELLO KITTY (harus okeh!), Dora the explorer, Boboiboi, Doraemon, Keroppi, Strawberry Shortcake, Letter Alphabet, yeay!! saya suka saya suka hihi. Saya percaya semua anda pon tahu jigsaw puzzles are a wonderful way for children to learn manipulate small objects and match designs, colors and shapes. They are also great for developing fine-motor skills. Dah, saya tunjuk kan skill elin bermain puzzle di sini. Tata semua



one more!




Dah siap!!!!





















Eh sebelum tu kalau kamu tahu di mana saya boleh dapatkan lagi puzzle comel macam ini.. boleh kongsikan tak????? Tenkiu....

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers