Thursday, February 9, 2012

Let's Count to 10!

Salam readers. Baru-baru ni ada seorang hamba Allah meng email saya mengenai projek happy learning saya. Saya hairan kenapa ada jenis manusia sebegini di muka bumi ini?? Dia dengan nada tidak puas hati bertanya itu dan ini mengenai projek saya ini. Antara soalan pelik yang ditanya "KENAPA SUSAH PAYAH BUAT SEMUA NI SEDANGKAN BOLEH DIBELI DI KEDAI BUKU SAHAJA". "KENAPA TAK HANTAR MASUK SEKOLAH??" "BETUL KE KAU YANG BUAT SEMUA INI ATAUPUN KAU CEDOK DARI INTERNET?". Dan yang lain-lain dia mengatakan saya seorang ibu yang obses dengan kucing hodoh ini sehinggakan membekukan otak anak saya dengan semua ini.. WHAT THE F**K!!!!! ewwwww sakitnya hati. Tapi tak mengapa saya tau apa yang saya buat dan saya nampak hasilnya sendiri. My 3 years old daughter can write her own name without go to pre-school! Saya sangat berbangga dengan anak saya! So please! whatever it is.. ini cara saya.. setiap ibu bapa ada cara masing-masing untuk mendidik anak mereka samada ke arah yang bagus ataupun tidak.

So, untuk projek happy learning saya kali ini ialah giant poster yang elin wajib.. wahh!! wajib tuu.. hihi.. wajib mengira jumlah objek yang ada di setiap nombor. Jom tengok aksi-aksi elin bersama happy learning nye..









Tengok tu... bukan main seronok anak-anak saya dengan projek ini. Apa yang penting senyuman mereka adalah nadi saya. So, please jangan lah merapu merepek yang tak tentu hala menganggu ketenteraman hidup orang lain ye...

lain-lain picture:










Ok jumpa lagi semua.. Assalamualaikum..

6 comments:

♥Mrskitty Yi♥ said...

I totally dislike the person saying hello kitty hodoh.

glazsliper said...

agree!! :)

♥Mrskitty Yi♥ said...

And also your hard works doing all these very nice homework for your daughters. If for me,i am a very lazy person who lazy to make all these.

glazsliper said...

as a fully housewife rugi rasanya if i x spend masa yang ada dengan anak2 i... so i buat semua ni supaya bila bsar nnti i nak diorang ingat yang i buat semua ni untuk didik diorg jadi org yg berjaya ^sob sob^

SyAyUs said...

sangat kagum tau bl tgk akak dpt buat semua ni utk ank akak...pd org yg dok ngata tu mayb die x dpt nk buat mcm akak buat tu pasal kua ayat2 yg merepek tu...
eh..eh.. leh ajar x cane nk wat poster comel tu kak... ne nk dpt gambar2 kucing cumil tu

glazsliper said...

Tenkiu dalim. Akk edit guna fotoshop.

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers