Sunday, February 6, 2011

Swing Toy

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket




Semalam saya memshopping di JUSCO IOI MALL Puchong. Di sana tiada kaunter sanrio, jadi hanya memshopping barang-barang keperluan sahaja.
Semasa saya berjalan-jalan di toy department, saya ternampak Photobucket ini. Kombinasi warna merah dan hitam. Jadi, saya fikir, adalah lebih baik saya gantikan swing toy yang saya ada untuk car accessories saya dengan yang ini. Bertambah meriah merah gagah sahaja bukan?? Memang nampak memngerikan tetapi lain dari yang selalu kita lihat. Keluaran TAKARA TOMY, Japan. Harga hanya RM44.90. Oh ya, kepada yang terlepas memlihat koleksi swing toy yang saya ada sila memklik di sini Photobucket SOLAR TOY

Ok, jumpa lagi esok.. Tata

2 comments:

Cik Herniezieana said...

1st time i enter in ur blog, one words to say.. colorful!!!!
i lurve pink too..

glazsliper said...

merah jambu.. hi... thnx... add me in fb ya tata

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers