Monday, February 7, 2011

Sports

Kali ini kita memcuci mata mentengok sport series lak. Saya bukanlah seorang sports woman tetapi jika dilihat pada kombinasi warna series ini nampak comel pula. Pink and black with polkadot pink ribbon.. Memang membuat jiwa saya kacau jikalau tidak memjadikan ia sebahagian daripada koleksi saya. Tetapi manalah tahu jikalau suatu hari nanti saya terbuka hati untuk mem slim kan badan bersukan, akan saya gunakan khidmat mereka semua .. Jom kita tengok apa yang saya mampu ada..









2-WAY BAG-boleh juga dijadikan travel bag untuk pulang ke kampung





POUCH





WRIST WATCH





WATER BOTTLE





SMALL BAG





BAG M SIZE W/POUCH





FLAT POUCH

Ok, jumpa lagi kawan-kawan.. Tata

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers