Tuesday, February 15, 2011

❤HAPPY RIDE❤

Hari ni saya nak share dengan readers sume tentang kereta baru saya. Actually kereta ini adalah hadiah dari en. husband saya sempena birthday saya yang ke 29 haritu. Tahun lepas punya cerita. Tetapi macam-macam hal yang jadi (panjang ceritanya). Jadi, baru semalam saya dapat memiliki kereta sendiri. Thanx ayah mummy ailebiu ayah tau.. Bersyukur sangat-sangat akhirnya impian untuk memiliki kereta sendiri tercapai. Sempatlah saya melaram, bersiar-siar dengan elin sebelum deliver baby nanti.. Kepada pembaca setia blog saya ini, tentu anda ingat entry saya sebelum ini tentang aksesori kereta saya bukan? Jadi, tidak sampai 2 jam kereta saya dipenuhi dengan . Gembiranya hati saya. Alhamdulillah... Syukur..
Kepada pembaca baru, sila klik di sini CAR ACCESSORIES

















Semoga family saya dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik dan selamat di dunia dan juga akhirat. Amin
SALAM MAULIDUR RASUL

5 comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

idaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
penuh dah dengan hello kitty kereta baru ida ! *faint*
nak naikkkkk kereta idaaaaa. nak nak nakkk !
nanti drive carefully okeh. happy knowing you're happy =D

J u l i a 。.゜✿ said...

jangan cat pink kereta ida.. wat hello kitty putih. cunnnnnnn. muah !

glazsliper said...

Ju... thnx.. mmg gile happy ida skrg ju... asik nk tgk je kete beru mcm x puas2 hahaha jakun btol.. haah mmg x cat pink pon nnti memcemar duli.. mmg nk wat red+white.. sport rim 17" white gak.. hug u ju.. miss u... bile nk jumpe lagi nih??

AennRahmat said...

sis!suka tgk kereta sis n blog sis :)
sis,mana sis beli hello kitty accessories tu semua?
aenn tak pernah jumpa kedai yg jual HK car accessories.:(
pleas let me know dear sis :)

glazsliper said...

hi aenn.. thnx for add akk kt fb ye... akk beli merata.. mostly kt parkson last year.. lain2 ade kt ebay.. skrg kat parkson ade klua HK car accessories yg baru polkadot punya lagi comell... ni link die boleh tgk2 cuci mata:
http://www.sanrio.co.jp/goods/201103/kt_car/index.html

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers