Wednesday, August 28, 2013

Bento #115


Tanggal 31 bulan 8 57. Hari yang mulia hari bahagia sambut dengan jiwa yang merdeka..
Lagi 3 hari rakyat Malaysia akan menyambut hari kemerdekaan yang ke-56. Saya turut merasakan keterujaan nya. Mana taknya dalam seminggu dua ni homework anakanda elin semua ada related dengan kemerdekaan. Ye lah kan, sekarang kan bulan kemerdekaan. Hari ini mintak bawak bendera, esok mintak gambar perdana menteri dari 1 sampai 6. Lusa soh bawak baju lama untuk sesi memngecat bendera. Kelmarin lak dapat mesej untuk pertandingan fesyen kemerdekaan. Saya ada idea dah. Dang! Tunggu nanti saya upload fesyen kemerdekaan anakanda nanti di sini.Saya dah design semalam tunggu nak jahit je.
Ok, so hari ni dengan penuh semangat patriotik sambil bernyanyi-nyanyi lagu merdeka ni saya buatkan anakanda happy bento bertemakan kemerdekaan jugak. Hello Kitty kibar bendera. Yeay! Merdeka! Merdeka!. Hari ini anakanda elin berumur 5 tahun 1 bulan... 
Tata lovess

2 comments:

Anonymous said...

kak, ce sesekali tu buat tutorial kak. mcm mana nak buat eggsheet. mcm mana nak decor2 tu. hehehehehe :)

glazsliper said...

Wawa weii.. Yg ni pon terkial2 mana nak tepis2 tangan si kecik mana nak snap2 pic bagai hehe nanti lah Insyaallah 1 day akk buat agak ramai request

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers