Thursday, June 13, 2013

Bento #91

Assalamualaikum. Harini terasa rajin nak meng update blog. Semangat semangat. Bukan apa malam semalam   saya penuh dengan notification. Dengan friend request, komen, tagging.. Ohh terasa diri diperlukan. Haha super busy jap. Sebelum ni saya susah nak accept friend request tapi malam tadi mood rajin datang melanda. Mana yg add semua saya accept. Lepas tu jenuh reply comments. Haha padan muka aku. Tak mengapa sharing is caring kan ewahh. Lagipun berkongsi minat yang sama bole sharing idea, mem tuang curah ilmu bukan kah amalan yang mulia. Hehe. Tapi serius dapat kawan-kawan baru buat mood saya happy dan membuatkan semangat saya berkobar-kobar untuk terus berbento. Kepada yang mem follow blog saya dari dulu mesti tahu kisah happy bento saya kan??? Dicaci, dihina.. Ohhh tak mengapalah saya sudah pun melupakan semuanya. Bukan saya yang menghukum. Allah sentiasa ada.
Untuk hari ini happy bento saya bertemakan minnie mouse. Anakanda elin yang request. Ok mami tunaikan apa saja sayam... 


Happy bento hari ini saya penuhkan ketat-ketat dengan epal yang saya ukir letter "R'' stand for ROSALINDA. Eh eh ok lah yang lain jangan kecil hati R also for ROSLAN and ROSNAIDA. 3R ni orang yang penting dalam hidup saya. Nyawa saya. Buah hati kecintaan saya. Mami ailebiu kamu semua 
Ok, masa untuk prepare lunch pula.. Jumpa lagi kawan-kawan. Oh ya hari ni saya ada followers baru. Tenkiu kawan-kawan. And.. happy bento-ing!!!
Ailebiu korang!
Assalamualaikum

2 comments:

Anonymous said...

adakah salah saya??

Sebab sy suke jual nama akak pasal bento comel..


hahahahah. padan muke :p :p :p

glazsliper said...

Akk pon x ingat tapi kisahnya bermula masa akk tag sandwich using rice mould tu lah heeee

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers