Thursday, June 27, 2013

MIFFY



Gambar  ini adalah bento ke-99 untuk hari ke-102 persekolahan. Semalam cuti lagi disebabkan jerebu yang mencapai ipu sehingga 176 maka sekolah diarahkan tutup. Tetapi Alhamdulillah petang kelmarin hujan turun walaupun sekejap tetapi cukup untuk mengurangkan tahap ipu yang semakin teruk. Syukur Alhamdulillah. Malam tadi dapat sms dari cikgu elin hari ini sekolah dibuka semula. Yippie!! Maka pagi tadi memrasmikan bento set miffy. Ahh warna oren dan kuning sungguh memceriakan.
Sebenarnya lama dah set ni berada dalam koleksi bento tools saya. Tapi disebabkan satu persatu saya tambah sehingga kurasakan sudah complete baru lah teringin nak rasmikan. Elin pun banyak kali tanya 'bila mami nak buat bento miffy??" Haha ok lepas ni jangan tanya lagi ok!
Ok, kat sini saya nak share apa yang saya ada dalam set miffy ini.



Tak puas kan?? Ok saya pon. Meh dekat sikit saya cite satu persatu hehe



Gambar  ni ialah food divider. Ada 2 size besar dan kecil



 fork and spoon



 Food cup



 Food picks. Haa ini wajib ada



 stencil



 Cookies / bread cutter. Ini pun wajib juga



 Lunch box. Tapi size dia agak kecil berbanding dengan lunch box saya yang lain. Tapi tak mengapa saya tetap happy happy happy


 Water bottle. Ahh comel kan?? 

Watak miffy ni saya tak berapa pasti tapi apa yang saya pasti ia memang comel!
i heart cute things!!


3 comments:

Unknown said...

sis...biasanya sis beli dimana2 set2 bento ni ek?

glazsliper said...

Akk beli kat ebay. Kumpul sikit2

glazsliper said...

thanx zeera. Insyaalaah nnti akk tengok ye

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers