Wednesday, October 24, 2012

Relax Bear

Assalamualaikum. Wahhh!! Agak lama saya tak update entry kat sini. Life saya seperti biasa cuma saya mahu memtumpukan masa untuk family saya sepenuhnya. Lagipun next year anakanda elin nak masuk pre-school jadi saya perlu membagi lebih perhatian untuk dia mulai sekarang. Ok entry hari ini memngenai relax bear atau nama glamor nya Rilakkuma 
. Saya pon tak pasti salasilah karakter beliau apa yang memtarik minat saya kerana ia nampak agak comel di mata saya. Eh eh Hello Kitty tetap no satu di hati saya ok!!

Ok, apa yang saya nak share hari ini ialah di antara bento tool rilakkuma  saya. Yeay!!


Yang di bawah ini pula dining set  ini yippi yippi yaiya.. 


Harus ada 2 macam biasa ayat wajib satu untuk kakak dan satu untuk adik hehe

Di bawah ini picture bento untuk kedua-kedua anak gadis saya bertemakan 



Bento untuk kakak


Bento untuk adik


Ini adalah makanan gembira anakanda elin hari ini. 1st time saya buatkan  untuk dia. 
Dan Alhamdulillah elin memhabiskan kesemuanya. Baguuss anak mami ni.. Sayang kakak!


Itu sahaja kali ini.. Saya tidur dulu. Assalamualaikum



1 comment:

Dekna said...

wow!!

comelnye

mana dpt sume brg rilakkuma ni? nak jugak
sy pon pengumpul tegar brg rilakkuma jugak ni~

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers