Wednesday, October 3, 2012

Containers

Assalamualaikum. Macam lama tak update blog ni. Lately mood malas selalu. Apakah?? Jeng jeng jeng.. Ok lah taip laju-laju. Hari ni nak share memngenai containers saya yang kiut miut ni. Satu set ada 3 pieces. Saya beli 2 set sebab nak berlainan warna. Haihh tamak nya saya..


Macam tu lah rupa containers tu. Di bawah ni pictures fruits bento untuk 2 orang anak gadis yang saya bekalkan petang tadi. Saya terpaksa membantu encik suami di kedai hari ini. 


Satu untuk kakak dan satu untuk adik. Alhamdulillah mereka berdua berkelakuan baik hari ini. Ok lah, sangat penat jumpa lagi esok Insyaallah..
Assalamualaikum

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers