Monday, September 3, 2012

Deco Tape

Saya gila sangat sukakan deco tape. Ada banyak jugak di dalam koleksi saya. Dan jugak bermacam-macam karakter. Dikumpul dari zaman sekolah lagi. Tapi yang paling feberet mestilah KT kan?? Ini antaranya (sebab yang terbaru). Yang lama kena panjat almari malaslah *tepuk dahi*


Saya nak share salah satu idea memgunakan deco tape ini. Bukan sahaja untuk dilekat di scrapbook, di surat cinta, di dalam dairy (eceh macam ada buat aje).. Tapi boleh juga dibuat deco pick untuk happy food saya. Haihhh balik-balik cerita happy food. Ohh jangan tension ok! Kali ini takde pic makanan pon hmm..


Haaa.. ni lah dia deko flag pick saya. Comel tak?? KT haruslah comel ok!


Ok, kawan-kawan yang ada deco tape dalam simpanan tu cuba-cubalah idea ni. Mesti comel kan??

Bahan-bahan (Sila memrujuk di gambar)

deco tape

cotton bud/toothpick

gunting

Cara-cara:

Buang kapas pada cotton bud dan cuci bersih. Potong deco tape ikot suka dan lillit di batang cotton bud tadi. Akhir sekali potong hujung batang cotton bud. Siap!
Senangkan.. Selamat memcuba!!

Dan di bawah ini pic happy food saya.. Sorry ya ada jugak pic happy food di entry ini hehe..


Macam mana? Haa apa tunggu lagi pegi cari deco tape anda sekarang!! Tata!

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers