Saturday, September 8, 2012

1st Avenue

Assalamualaikum. Semasa selamat hari raya baru-baru ini encik suami bawa saya ke 1st Avenue, Penang. Tak ada apa yang memtarik hati di sana memlainkan satu kedai ni yang memjual barang-barang KT. Not original so far tapi ok lah not bad jugak. Saya tetap happy terkinja-kinja sewaktu ternampak sahaja kedai ini. Kedai ni terletak di tingkat bawah sekali. Ohhh gembira nya hati!. Taraaa!!


Ini aksi anakanda elin happy jugak macam mummy dia masa nampak kedai ni. Haha


Tapi tidak tahu apa yang saya nak bawak balik sebagai kenangan. Encik suami offer saya KT teapot yang sangat comel. Ada 2 color to choose red or pink. Saya dan encik suami berkenan red color so decide amik 2 mugs yang sama color bukan satu set sebenarnya. Ia dijual berasingan
^sob sob^


Saya akan mem gugel mug yang sama seperti di atas untuk memtambah koleksi saya.. Hmm


Pic ni semasa perjalanan kami pulang ke Subang Jaya. Elin tak sempat-sempat nak rasmi.

Ok jumpa lagi Assalamualaikum

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers