Monday, June 11, 2012

Tee Tee Tee







As salam.. Gambar ini adalah T-shirt untuk kedua-dua anak gadis saya.. Saya sangat suka mempakaikan mereka secara boria. Jadi apa yang saya beli untuk mereka saya pastikan adil dan saksama sebab itulah walaupun design T-shirt di atas sama tapi warna je berbeza. Ini membawa maksud kalau ada enam warna kesemua bermakna enam lah gambar yang saya hapdet di sini. Tetapi, yang ada 2 warna sahaja orange dan pink. Saya membeli mereka dengan harga RM25 sehelai sikit pon seller tu tak membagi diskaun hehe.. Ok, itu sahaja.. memtaip entry secara laju tata..

1 comment:

Anonymous said...

entry sal blog ni..

http://pinkylady687.blogspot.com/2012/06/terpesona-dengan-blog-ni.html

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers