Wednesday, May 23, 2012

Pink Train

Assalamualaikum. Entry kali ini adalah memngenai projek happy learning saya yang berciri memkenal huruf jawi. Sebenarnya dah lama saya mahu membuat projek ini tetapi sering tertangguh bila saya tak tahu macam mana nak masukkan huruf jawi tersebut. Rupa-rupanya sebab keyboard language saya dalam bahasa English jadi memang tak lah huruf jawi keluar hihihi terasa diri ini memang cetek ilmu bab-bab IT ni hihihi (tepuk dahi). Ok entry ni ditaip secara laju sebab saya sangat-sangat letih sekarang. Ok jom tengok gambar.







Yang di bawah ini pula gambar aksi-aksi elin dengan BBM barunya..







Hihi gambar yang ni saya curi-curi tangkap. Masa ni dia tengah berlakon jadi cikgu. Tengok siapa anak murid dia? Hihihihi comel lah kakak ni.. Mummy ailebiu kakak...

Nite.. sweet dream...

P/S:Tenkiu banyak-banyak pada uncle jaz yang tolong editkan uruf lam alip hihi

2 comments:

εïзmmyHazaεïз said...

Rajinnye ida... Haza & husband tulis2 dalam buku jek.. :) happy teaching ya

glazsliper said...

Hi haza. Erm saje suke2 buat gini bdk cpt ingt n suka blaja. Haza leh tgk happy learning projek ida yg lain. Klik happy learning tag ya tq

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers