Friday, May 15, 2009

Hello Kitty push pin with box

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


hai kwn2.. adakah anda perasan akan perbezaan gambar di entry saya kali ini? ok biar saya jelaskan.. sebenarnya gambar ini diambil memgunakan camera baru saya. saya masih tidak berapa pandai utk memkendalikan camera ini. tgk sahaja pada gambar tersebut sangat tidak clear .. tetapi saya tetap memkekalkan background yang sama. ok stop bercerita berkenaan gambar dan camera baru.
sekarang saya mahu memberitahu anda yang ini adalah Photobucket push pin, Photobucket push pin ini didatangkan sekali dengan box yang berbentuk Photobucket. sangat cumel Photobucket. ada 9 biji Photobucket push pin di dalamnya dgn 2 design yang berbeza. Photobucket push pin ini bercirikan polkadot tahu? ya.. itu la point yang sebenarnya.. hehe.. ok itu sahaja cerita yang mahu dikongsikan utk hari ini.. jumpa esok.. tata Photobucket





bye bye Photobucket bye bye

1 comment:

farinairwani said...

wah cantik... can i have one too?? cutenyer. tapi takde masa ler nak kuar mencari. hehehe.. where have u been? lama tak nampak

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers