Tuesday, May 26, 2009

Hello Kitty 2-slice wide slot toaster
























ok nampak tak ape di atas ini? ya ya roti bakar . cumel bukan? rasanya pula 3x ganda lebih sedap dari biasa tahu? haha. ok sekarang saya mahu story tentang toaster ini. toaster ini saya beli dari seorang blogger yang cumel bernama CHIKA. sebenarnya saya merupakan silent reader beliau. suatu hari apabila saya terlihat tajuk entry beliau 'HELLO KITTY' saya dengan penuh semangat membaca entry beliau. eh beliau mahu menjual toaster tersebut lah. saya pun apa lagi teros memtinggalkan msg di kotak komen beliau. tidak cukup dengan itu, memtinggal lagi msg di email beliau. sangat risau sekiranya toaster idaman terlepas. toaster ini adalah salah satu senarai saya. permintaan untuk toaster ini mcm pisang goreng panas tahu? mana tidak nya chika hanya menjual toaster tersebut dengan harga RM100 sahaja. murah bukan? mesti anda tidak percaya. tetapi itulah hakikatnya... sayang chika tau..
chika dtg ke kedai dengan ditemani ayah yang sgt2 nice, mama nye yg sgt cumel (muda lagi tahu) n adik yg cute (elin sgt suke dgn adik chika ini) hehe. family chika btol2 nice. chika juga memberi fridge magnet koala yg btol2 cumel. mcm seperti tahu yang saya suke kan fm. to chika n family.. thnk u so much dear...




bye bye bye bye

7 comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

ohhhh masa ju baca entry chika yang dia ada sebut hello kitty tuuuu.. memang ju terbayang ida tauuuu ! rupanya memang betul ! hahaha.. adui laaaaa sabar je lah. memang hardcore hello kitty. =)

bilalah ju dapat jumpa chika tu. =)

glazsliper said...

hahahahaha tau tak ape... hihi.. rezeki rezeki.. mmg lama dah cari toaster ni.. alhamdulillah dpt jugak akhirnya....

happyichigo♥ said...

hehe..dah agak dr chika!

Chika Chika said...

Kakak Julia,
Cakap nak jumpa nak jumpa tapi tak jumpa jumpa jugak. Akhirnya, Kak Ida juga yang Chika jumpa. HAHA

Kakak Dira (eiii comelnya panggil Kakak Dira),
Nanti Chika toast satu pastu sapu jem straberry beracun. HAHAHAHA :P

Kak Ida,
Thanks for purchasing the toaster from me :) Nice dealing with you. Nice meeting you. Esok insyaallah nak jumpa your friend pulak dekat Bangsar :)

glazsliper said...

ha elok r tu.. kim slm kt kwn akk tu ye.. hehehe

finagdora said...

RM100 toaster~~~~
Pheww~~~~

glazsliper said...

huhu hebat bukan?

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers