Friday, April 17, 2009

Hello Kitty gift-Abby chan

Hi kwn2.. pada hari Rabu yang lepas, saya dan elin pergi ke bangsar memjumpa kawan baik saya Abby chan.. Saya pergi melawat beliau kerana dia tidak sehat.. terkena food poisoning.. saya sgt risau Photobucket tahu. Jadi saya memambil keputusan utuk pergi melawatnya. Jadi, bila alang2 sudah sampai di sana, seperti biasa tidak sah kalau tiada memsinggah di NANA WORLD my feberet shop tu. hehe. Jadi, kami bertiga (saya, abby dan elin) memborong di NANA WORLD. Saya mahu Photobucket kettle dan Photobucket pan yang berwarna putih tetapi jenny membagitahu saya supplier beliau sudah tiada stok.. huhu saya sgt sedih. saya hanya membeli Photobucket frying pan, Photobucket senduk, Photobucket sudip dan Photobucket pengacau telur (btol ke pengacau telor?). saya akan memtunjuk semua brg itu pada entry akan datang ok.

Selepas memborong di NANA WORLD kami memlepak2 di kedai Abby.. borak2, main2 dgn elin.. beliau memberi adiah kepada elin.. (hehe mostly utk elin la).. utk saya pun ada.. survenoir dari bangkok tahu? hehe saya sgt gembira.. time kacih dear.. syg Photobucket u tau..Photobucket hihik.. jeng jeng jeng..

Photobucket

Photobucket


ha.. ini lah brg2 tersebut.. sgt banyak.. saya syg Photobucket kesemua mereka..


Photobucket

Photobucket


ini kawaii purse.. saya memletak coin saya yg berterabur seperti anak terbuang selama ini di dalam nya.. ha sekarang coin saya tidak bersepah lagi.. thanx dear..Photobucket


Photobucket

Photobucket

yg ni pula kipas tangan Photobucket. tgk.. cumel bukan? sebenarnya saya sudah ada 1 sama seperti ini. jadi saya akan memsimpan elok2 sebagai kenangan.. thanx dear Photobucket


Photobucket

Photobucket

ni pula Photobucket tissu.. tisu Photobucket ini sangat besar tahu .. yg ni pun saya tidak mahu guna.. sayang mereka jugak.. simpan elok2 tidak mahu membuat display atau apa sahaja.. sayang sgt. thanx dear Photobucket


Photobucket

Photobucket

ha.. yg ni pula baju dan pant.. cumel btol.. elin sudah pun merasmikannya siang tadi. btol2 cumel.. di seluar itu ada ribbon.. saya sgt suka ribbon.. thanx dear Photobucket


Photobucket

Photobucket

yg ni pula botol Photobucket . Botol Photobucket ini adalah tempat untuk memletak wet handkerchif .. jadi kalau membawa handkerchif elin yang basah bole memsimpan di dalam nya. jadi tidaklah basah sepanjang masa bukan? saya sgt suka.. thanx dear Photobucket


Photobucket

Photobucket

ini pula Photobucket light up pen.. ada button di situ. apabila button ditekan, Photobucket tersebut memkeluarkan lampu.. cumel nya... saya sgt suka.. thanx dear Photobucket


Photobucket

Photobucket


yang ini kawaii clip.. cumel nye.. geram.. bole lah saya mempenuhkan fridge saya.. boleh memgantung Photobucket juga.. thanx dear Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket handkerchif berwarna pink ini memang betul2 cumel.. ha sesuai digunakan bersama botol Photobucket tadi.. "dear.. i janji i guna handkerchif ini.. janji tak display sahaja".. hehe.. thanx dear Photobucket



ha mcm mana seronok bukan memlihat hadiah2 tersebut? saya syg kesemua mereka.. thanx dear.. i lebiu Photobucket




bye bye Photobucket bye bye

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers