Sunday, April 26, 2009

Hello Kitty frying pan

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


haha nampak seperti saya sgt pandai dan suke memasak Photobucket bukan? padahal hari2 membeli makanan di kedai kak ina memtapau nasi dan ayam kampung. ok berhenti memperkecilkan diri sendiri Photobucket. ok start.. sya sgt suka Photobucket dengan Photobucket frying pan ini. bentuknya yang cumel dan juga kaler beliau yg mentarik hati saya. sebenarnya mereka ada 2 kaler tahu? merah hijau dan putih merah tetapi saya tidak sukakan hijau jadi saya membeli yg berwarna putih. saya mahukan juga Photobucket pan dan Photobucket kettle yg sama tetapi tiada kerana ia adalah sangat2 limited.. huwaa saya nak jugak... kepada sesiapa yang tahu di mana saya boleh mendapatkan mereka, tolong membagitahu Photobucket saya ok.. terima kasih..
oh ya... lupa pula saya. kalau kamu lihat pada gmba terakhir tersebut ada senduk Photobucket, sudip Photobucket dan pemukul telur Photobucket bukan? warna mereka juga adalah merah putih sangat sesuai dengan Photobucket frying pan saya. saya akan menceritakan tentang mereka esok.. jumpa esok ok..




bye bye Photobucket bye bye

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers