Tuesday, February 11, 2014

Bento binti Buntu


Sejak akhir-akhir ni mood nak update blog ni malas selalu. Kenapa ek?? Maybe cuaca yang panas buat saya rasa mood tercampak kot. So hari ni saya nak post pic bento-bento saya yang belum update kat sini. Kita mulakan dengan bento hari ni ok.


Hari ni saya bekalkan elin nasi, sotong kicap black pepper, steamed broccoli dan fruits. Feveret dia sotong tu.. Bila sampai rumah macam biasa cek bento box dia..


Syukur Alhamdulillah. Tak sia-sia bangun kol 5 pagi masak nasi, sotong bagai.

Yang bawah ni hutang pic bento saya minggu lepas hee.. 


 pau kaya dan fruits


 roti sapu nutella dan fruits



 egg sandwich, dan fruits

OK itu saja ngantukkkkk tata

 photo post.png

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers