Monday, January 6, 2014

Peko-chan!


Hari ke-3. Saya melaporkan. Happy bento hari ini bertemakan peko-chan satu karakter comel yang saya pernah teruja suatu masa dahulu. Tapi susah nak jumpa kat Malaysia ni. Jadi, abaikan keterujaan tersebut. Semalam, saya sketch picture peko-chan ni untuk buat charaben.


Jadi, ini lah hasilnya:


 close up

Saya penuhkan ketat-ketat dengan nasi goreng planta, kiwi, anggur merah, dan hijau. oh ya, ramai yang tanya saya apa yang saya pakai untuk peko chan tersebut. 

Rambut, muka - egg sheet
ribbon - filament stick (saya guna yang merah sahaja)
mata, mulut - seeweed

Ok. tata lovesss

 photo post.png

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers