Friday, October 4, 2013

The Bears' School

Assalamualaikum. wasap wasap! Haha mereng. Ok taip laju-laju jangan buang masa.
Hari ni nak share koleksi bento tools saya yang terbaru. Berciri The Bears' School. Ahhh semuanya comel. Saya pun tak pasti character ini sebenarnya. Kalau nak cuci-cuci mata boleh lah jenguk-jenguk page ni 


Comelkan???


 Antara koleksi bento tools saya dalam character ini
( setakat ini )


 food divider

 

 rice ball wrap


 sauce container


 flag pick ( wajib )


 cookies / bread cutter ( wajib jugak )


 Lunch box ( lagi lah wajib )


 water bottle

Maka, saya pon rasmikan bento tools ini dengan semangatnya. Tadaaaa!!


 Happy bento yang ke 135.

Ok ke semua ni saya beli sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Bukan beli sedebuk tau. Gugel sana gugel sini. Start memgugel sebelum puasa lagi. Bila saya dapat picture saya pass kat kawan saya mintak dia carikan. Akhirnya saya dapat jugak. Wishlist strike. Alhamdulillah sebab saya mempunyai kawan yang memahami saya. "You know who you are". Ailebiu

Syukur Alhamdulillah..

Mata pedihhhh.. Tido dulu .. Assalamualaikum



4 comments:

Unknown said...

sume cantik2
bestnye

glazsliper said...

Thanx ekin. Akk tejatuh hati la kat set ni hmm

Anonymous said...

hoyey..!! bepinau mata tgk collection :)

glazsliper said...

akk kan ada habit tau skrg suka g dapur belek2 bento tools.. ahh addict!!!!

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers