Friday, April 26, 2013

Thomas and Friends

Assalamualaikum. Sejak akhir-akhir ini saya begitu sangat teruja dengan thomas and friends ini. Mungkin sebab saya kempunan anak lelaki. Ahh doakan saya kawan-kawan. Kalau rezeki saya dapat anak lelaki saya akan memdeko biliknya nanti dengan tema ketapi comel ni. Ahh besssnye.. Dulu saya dan suami sudah memlist kan nama-nama untuk anak-anak kami dan kalaulah lelaki kami akan membagi nama Khairul Rizqi Insyaallah. Eh eh kenapa cite pasal anak ni? Deng!
Ok dah jom tengok koleksi thomas saya yang pertama setakat ini. Kalau ada rezeki bertambah la tu nanti.Hee


Di bawah ni happy bento anakanda hari ke-69 persekolahan.


Macam mana comel kan? 

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers