Thursday, January 31, 2013

twenty

Hai.. Lama tak update blog. Menjadi superbibik terlampau membuatkan setiap malam saya berdengkur awal. Tapi saya cuba memcegilkan bijik mata saya malam ini untuk mem update blog ini. Ok esok masuk bulan baru di tahun ini. Jumlah happy bento saya untuk tahun ini pun sudah 20 jenis bento yang saya sediakan untuk buah hati kecintaan. Bermakna 20 bentos untuk 20 hari persekolahan elin.
 "Samada kakak habiskan atau tak mami bersyukur dan puashati dapat bekalkan kakak makanan yang berkhasiat setiap hari disamping makanan yang cikgu bagi kat sekolah..Ohhhhh mami rindu kakak selalu.."


untuk readers boleh klik pic  untuk tumbesaran

Babai.. Assalamualaikum

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers