Thursday, July 19, 2012

Dish Rack

Assalamualaikum. Saya perlukan dish rack yang baru untuk mem simpan koleksi feeding set anak-anak saya. Pagi tadi selepas berfikir panjang saya terus mempujuk encik suami membelikan dish rack khas untuk place feeding set anak-anak sahaja. Takmo campur dengan yang basahan di rumah ataupun sewaktu dengannya. Encik suami kata ok! Fuhh! Lega!
ayaahhhh..
Yeayyy!! Saya ada dish rack yang baru. Saya rasa sangat berbaloi ok. Sebab apa tau.. Sebab ada tempat untuk letak sudu garfu, cawan yang berasingan yang boleh digantung secara kemas. Lepas ni saya nak beli 'S' hook kat Daiso nk gantung kat tepi rack tu untuk memgantung benda comel yang lain.


Gambar elin dengan dish rack yang baru.



Mug yang berwarna warni di sebelah kiri dish rack saya




Saya sangat suka dengan sudu garfu yang sangat warna warni ini.. Ia digantung di sebelah kanan dish rack saya

Ok kawan-kawan itu sahaja berita gembira yang nak saya kongsikan hari ini. Memang betul-betul gembira ni. Haha. Sehingga jumpa lagi. Assalamualaikum

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers