Friday, March 23, 2012

Puncher

Assalamualaikum.. dan salam 1 MALAYSIA.. Kali ini saya mahu memkongsi koleksi kraf puncher saya. Dengan adanya puncher sebegini sangat mudah untuk kita berkreatif dengan jayanya. Dari puncher ini macam-macam yang boleh kita buat sekiranya kita pandai bermain dengan kreativiti.





Kali ini projek DIY saya mungkin tidaklah se kreatif mana tapi pada kamu yang ada puncher seperti saya ini boleh lah memulakannya memngikut kreativiti kamu sendiri. Di bawah ini adalah gambar-gambar hasil kraf daripada 2" scallop puncher dan HELLO KITTY (harus ok!)







Di sini saya ada salah satu contoh projek DIY yang boleh kamu tiru ikut jika mahu. Mempersembahkan... BOOKMARK CLIP saya!! Yeay!!!!!!!!!!





Jadi bagaimana? kalau kamu ada idea-idea lain yang boleh kita kongsi??? Selamat memcuba!!!!!

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers