Friday, December 24, 2010

Potty Seat

My Rosalinda dah pun berumur 2 tahun 4 bulan 3 minggu dan 5 hari pada hari ini tanggal 24.12.2010.. eceh save the date!! save the date!! Masa elin berumur 2 tahun 3 bulan saya dah ajar dia untuk membuang air di toilet. Setiap 30 minit saya akan membawa elin ke bilik air.. Saya juga akan sentiasa memngingatkan elin yang dia bukan lagi budak kecil yang kena mempakai pampers 24 jam.. Alhamdulillah cuma sekali dua sahaja elin terbabas di lantai sebelum sampai ke bilik air hehe.. Genap 2 tahun 4 bulan elin dah terus boleh pergi sendiri ke bilik air bila dia nak memlepaskan hajatnya.. hihik.. Mummy proud of u my dear.. Sekarang elin sudah tidak lagi mempakai pampers walaupon tidur malam. Saya akan mempastikan elin membuang air dahulu sebelum masuk tidur.. Alhamdulillah sekali lagi... Elin memang seorang anak yang senang dibentuk dan diajar.. Jadi, sebagai hadiah atas pencapaian yang sangat membanggakan mummy itu, mummy memhadiahkan potty seat untuk elin... tak de lah lagi elin memngeluh 'mummy, letihlah kakak duduk' sewaktu memlepaskan niatnya hahaha... mummy ailebiu kakak!!!





Comel kan potty seat untuk elin? Potty seat ni sangat sepadan sekali dengan toilet seat saya hihik.. Kepada yang terlepas entry saya sebelum ni.. sila memklik di SINI.. Babai kawan2... Introducing model kita untuk potty ini hehe


No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers