Saturday, January 9, 2010

HELLO KITTY GIVEAWAY


Powered by BannerFans.com


Hai love .. Nampak tak tajuk entry saya kali ini ? Ha... tu la dia.. Saya pon tak memsangka yang saya telah termasuk blogger contest ini dengan sengajanya. Sebelum ni saya cuma memtinjau2 je mana2 contest yang dianjurkan oleh para2 blogger ni. Tapi kali ni disebabkan memlibatkan salah satu perkara yang sangat2 penting dalam hidopku (ecewah mcm antara hidop dan mati lak). Disebabkan HELLO KITTY jadi saya join lah.. Sebab kedua yang membuatkan saya berminat nak memsertai contest ini adalah objektif contest tu sendiri iaitu:
* saja nak tahu berapa ramai lagi pencinta Hello Kitty di dunia ini..er...di dunia blogging ini.
* nak mengisi masa lapang sambil mengeratkan silaturrahim sesama blogger heee :D
Apabila memlihat ramai gak peserta yang memlibatkan diri dalam contest ini secara tak langsung kesimpulannya memang ramai pemcinta HELLO KITTY neh.. Rasa seronok bila ada gak orang yang sama hobi macam saya. Dan diharapkan dengan penyertaan ini kita semua boleh membuat gathering satu hari nanti (ecewah memandai je).. Haha. So, kepada yang nak nak join contest ni sila klik ULAT COMEL

Contest ini saya dapat dari blog kawan saya yang cute Haneem.

Penyertaan sehingga 10 januari ini. Apa tunggu lagi?

P/S:To ulat comel terima kasih kerana memnganjurkan contest ini


No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers