Thursday, October 22, 2009

Our 2nd Hello Kitty CROCS


PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Siang tadi saya, hubby dan elin Photobucket pergi ke Sunway Pyramid dengan hasrat dihati nak beli CROCS Photobucket untuk elin Photobucket sebab CROCS Photobucket elin Photobucket macam dah ngam2 ngan kaki dia.. So, kami ber2 decide beli 1 lagi utk elin Photobucket tapi kami beli saiz yang lebih besar.. boleh dia pakai lama sket.. Kali ni kami beli kaler purple walaupun nampak agak fake tapi xpelah sebab sebelum ni dah merasa tengok elin Photobucket pakai yg kaler white pink kan.. lagipun elin Photobucket xde kasut kaler purple lagi.. Masa saya kat sana saya belek2 CROCS Photobucket yang kaler pink.. sebelom ni kan saya beli yg kaler putih.. hubby tanya "mummy nak ke?" kah kah kah sambil tersengih2 dan membuat muke kesian saya kata mcm ni "tak yah la ayah.. ritu kan dah beli" .. hubby saya kata"kalo nak cepat, sebelum xpired" hah! saya pon cpt2 mntk kt salesman tu "saiz W4 ye'.. Pastu saya nampak hubby saya sengih2 dan ckp mcm ni "ayah dah tau dah" .. Hmm malluuu Photobucket.. bluek Photobucket..

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ha.. ni lah CROCS Photobucket saya yang ke2.. Saya syg kedua-dua mereka

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

So, saya dan elin Photobucket ada 2 pasang CROCS Photobucket hooray Photobucket.. Saya pulak boleh pakai kedua2 crocs Photobucket tersebut di kedua2 kaki saya sebelah white n sebelah lagi pink bia org kata saya gila pakai kasut sebelah lain asalkan saya happy sukati saya la kan? bluek Photobucket.. Ok itu sahaja loves.. N mcm biasa ayat bodek "to ayah thanx sebab bagi banyak hadiah Photobucket utk befday mummy tahun ni.. happy nyeeeeee... ailebiu ayah"
Photobucket





bye bye Photobucket bye bye

1 comment:

Anonymous said...

alaaa,
bestnye dia.
ada 2 crocs HK.

hari tu dh pgg nk bli.
tp xjadi bl tgk xsesuai lnsg dgn kaki.
so belek dan belai2 jelah kasut tu.
HUHU.

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers