Thursday, July 23, 2009

ROSALINDA in INTREND










Hai kawan2.. hari ini saya mahu berkongsi perasaan gembira yang tiada terhingga sehingga mahu bergolek berguling2 dengan kamu semua yang setia memjadi pembaca setia saya (samada yang suka atau tidak suka pada saya).. Maklum lah bukan semua orang suka pada apa yang saya tulis di sini.. Tetapi ikut suka saya lah nak buat apa, ini kan blog saya.. Haihh.. stop merepek..

Ok, semalam saya pergi ke kedai majalah berdekatan rumah saya untuk membeli majalah pa&ma.. Tetiba pekerja di kedai tersebut yang selalu memsimpankan majalah utk saya berkata begini ''aida.. awak masuk majalah''. Saya tersengih2 lah sebab memang budak itu sgt suka membuat lawak yang tidak seberapa nak lawak dgn saya. Sambil memtunggu baki duit saya pun memselak2 majalah2 lain yang ada di kaunter. Lepas itu ternampak pula majalah INTREND yang cover hadapannya Erra Fazira.. Saya memang suka beliau.. Apabila saya selak2, saya nampak gambar saya dan elin ... Hahh!! punya lah terkejut.. Saya pun terus melompat2 di situ tanpa memhiraukan orang di kiri kanan saya.. Jakun dan batak betul saya. Teruk kan saya?

Ok, itu sahaja cerita utk hari ini.. Jumpa lagi ok..

P/S : To INTREND - Thank you so much





bye bye bye bye

3 comments:

darthmental said...

nanti nak mintak autograph bleh? :P

darkwing54 said...

huhu,autograp2.......hehe,cayala kak ida

glazsliper said...

hehe meh cni.. bwk pen pink skali.. hahaha

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers